Наша компанія BruStyle працює над удосконаленням сервісу та стандартів обслуговування.

Оскільки ми дуже часто відправляємо нашу продукцію до інших регіонів, ми зіткнулися з тим, що не всі оглядають товар при його отриманні. У зв’язку з цим ми хотіли б нагадати і пояснити чому важливо перевіряти товар при отриманні на пошті або доставці кур’єром.

Ми працюємо на базі власного виробництва та після виготовлення замовлення, кожна одиниця товару перевіряється на якість та брак. Товар найчастіше буває габаритний, ми його пакуємо дуже якісно, і відправляємо зі страховкою.

При прийомі товару на відділенні пошти, або при доставці кур’єром, ми настійно просимо, перед тим як ставити підпис і прийняти товар, повністю розкрити упаковку і перевірити, що товар у належному стані. Чи не поспішає чи кур’єр, чи на пошті велика черга і вас навмисне поспішають!

Якщо щось не так з товаром, потрібно надіслати нам фото або зателефонувати, і НЕ приймати товар, оскільки поштовий посередник у такому разі не виплатить компенсацію. Були випадки псування товару перевізником, навіть при візуально цілій упаковці на товарі. Якщо товар був прийнятий, ми не зможемо компенсувати шкоду заподіяну перевізником!

У разі виявлення при отриманні за кількістю недостачі Товару, необхідно в день прийняття Товару скласти відповідний акт. Даний акт повинен бути негайно відправлений нам електронним або факсимільним зв’язком.

Прийняття Товару за якістю та кількістю здійснюється Вами самостійно не пізніше 3 (трьох) календарних днів з дня фактичного отримання Товару.

У разі виникнення недоліків Товару за якістю та кількістю, необхідно скласти детальний акт з описом недоліків і цифровими фотографіями неякісного Товару з різних ракурсів і передати такий акт, не пізніше 3 (трьох) календарних днів з дня фактичного отримання Товару, нам факсимільним зв’язком (або за допомогою е-mail).

Відсутність з боку Покупця актів протягом 3-х календарних днів з дня фактичного отримання Товару є офіційним і повним підтвердженням відсутності у Покупця будь-яких претензій до постачальника за кількістю та якістю поставленого Товару.

Ці правила не поширюються на гарантійний термін. На весь наш товар існує гарантія, і ми завжди йдемо назустріч нашим клієнтам!

Звертаємо Вашу увагу, колір виробу може відрізнятися від представленого на фото через природність матеріалу.