Від звернення покупця до менеджера* до прийняття монтажу замовлення проходить багато етапів. Які ж саме? Давайте розглянемо. 

*Спілкування з менеджером може бути як по телефону, та і в письмовому вигляді, але звичано краще потім прописувати ваші узгоджені моменти. Цей момент в подальшому полегшить вам і менеджеру співпрацю.

  1. Першим етапом звичайно є погодження елементів, які будуть на майданчику. Якщо ви з цим ще не визначилися, то можете надати інформацію по квадратурі майданчика або бюджету, і наш менеджер із задоволенням запропонуває вам варіанти рішень.
  2. Після узгодження елементів потрібно обговорити деталі монтажу: адреса, яка поверхня установки. Якщо у вас вже залита бетонна основа, то про це потрібно обов’язково повідомити, адже в такому випадку при запуску замовлення в роботу, менеджер має надати цю інформацію на виробництво (для зміни закладних на обладнанні).
  3. Як погодили перші два етапи, то наступає етап виставлення рахунку та підписання договору. 
  4. Коли менеджер отримує від бухгалтера інформацію про предоплату (зазвичай це 50% від всієї вартості), починається процес запуску замовлення. Під “процесом” мається наувазі узгодження кольору виконання та прописання особливостей виконання (якщо такі є).
  5. Всі замовлення виготовляються відповідно погодженого графіка виробництва та черг. Саме тому ближче до дати готовності замовлення, менеджер починає підготовку до монтажних робіт: узгодження з покупцем схеми монтажу (розстановки елементів), передача всієї інформації монтажній бригаді, погодження дати відвантаження.
  6. Відвантаження замовлення відбувається тільки після доплати решти 50%, якщо не були прописані інші умови в договорі.
  7. Після виконання всіх попередніх етапів, наступає момент відповідальності монтажної бригади. 
  8. Майданчик готовий. Але не забувайте про терміни початку експлуатації майданчика, які вам повідомить монтажна бригада (це залежить від погодних умов та основи майданчика), та зберігайте паспорти на обладнання.